Wednesday, September 14, 2011

Epal hijau dalam mesin basuh



bila aku dah duduk kat melaka ni ,lepak2 kat umah sambil belek2 bantai pelok n kucing serta mengemas rumah tanam pkok kaktus dan membelai kucing kucing jiran dan menjaga budak2 kici berkeliaran di belakang rumah sambil bawak pistol peluru kecik bulat2 tu n sempat aku bertanya"aiman bli pistol tu kat mana aiman?" dengan selamba aiman jawab"takkan kat kedai karipap bang man lak bang kan kan kan"sambil terus berlari menembak nembak kucing yang sedang terkincit di tepi longkang sambil mata berair2.... heheh(tergelak kecil)aduh terkono aku....siot toi.....

tu yang tiba2 teringat lak aku kat bilik kat usm nun....rindu lak tibo2..rindu ngan tingkap aku tu ntah basuh ke tak cleaner tu aku penah buang maggie ikut situ tu....almari aku rindu weiii aku penah nyuruk dalam tu muat siot...n yang paling rindu giler babat...katil aku..peh tu syurga aku beb.terkincit terkencing skit2 pon penah beb.tidor bogel paling heaven beb..hahah..rindu giler arrrrrrrrrrrrr(eh asal aku ni macam mengoyan je...)

aduhai dlu kan main susah aku nak balik sana.skrang amek ko kan main rindu haaa (ada macam gaya makcik rimah cakap tak)

bila dgr budak2 ni daftar tu ni wahh rasa nak g dafar gak r.boleh ek.gentel je r elek je daftar kan sebalah budak2 baru kan..gentel siap bagitau akak daftar tu..akak leh tak saya nak daftar sebgai ahli astronomi kat sini....nak r nak r nak jugak r......tapi apakan daya aku dah finish beb... hahahahah rasa macam nak jerit je aku dah finish.....4 tahun aku kat sana.bukan 2 tahun or 10 tahun...berapa usme..4 tahun ea........mana tahan akak oi....sengsara akak ngan jantan2 tu sume ..eh!!!!!

tapi dalam tak tahan tu lar banyak giler kenangan manis n pahit tahap longkang aku kat sana....banyak giler kenangan aku kat sana.kalau nak diciterkan kenagan2 tu..takpek do malam ni nak abih dooo.silap2 depavali tahun satu lagi baru habih...banyak nau. tapi tu sume dah lepas dah.skarang ni fokus utama aku(cam bagus je ada fokus) nak cari duit jutat jutat aku nak kaya dan diberkati allah s.w.t. aminnn.doakan aku umur aku 30 aku dah kaya raya insyallah..n rezeki halal ea..halal r..ko asal..

so nex weet aku konvo 23sep tarikh keramat ni beb.aaa tau tak nape keramat...g jalan keramt r...aaa nk buat apa tu(apo gaya aku macam abang shidi ni)... huhuhu so sapa nak lepak2 balik ke nak wat reunion last minutes n sepak tv ke. mai lar usm peneng aku akan berkampung kat sana meby start 19 ni di usm.leh r nanti kita wat bbq ke makan2 rusa ngan kijang kena langgar ke.kan baru rare kan2...takpun ramai2 wat keje gile ke...gentel budak2 konvo ni datang masuk kelas... aaaaaa ada bran hahahaha ........so apa2 pun nnti sume jumpa kat sana ea.dekat mana? dekat sana.dekat mana? dekat sana(bajet bes lar tu).....

p/s - rindu tetap rindu beb




No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails