Thursday, August 18, 2011

SOYA TAMPIN

pejam celik pejam celik.alhmdulillah dah dekat tiga mnggu dah bazar soya aku kat bazar ramadan alor gajah..alhmdulillah.berkat kawan2 aku fairuz faran jimi mad n tuan tanah dak wan kuda...alhmdulilah...... soya tampin makin dikenali kat alor gajah nye bazar ramadan.tampa korang ..soya tampin tak kemana.
alhamdulillah....amin

macam tak caya je aku ngan bebudak ni berniaga kat bazar ramadan tu...mula hari pertama...allah segan lak ai ngan otai2 pasar malam kat situ.sebab kitorang ni baru je start nak cuba2...ari pertama tu mmg orang sekeliling usha je kitorang..betul ke budak2 terencat ni nak meniaga bazar ni.....hahahahahahhaha...hari peertama kitorang asik gelak je.hahahahahah..tapi dalam gelak2 kul 6 habis air soya tampin tu........amin alhamdulillah....

so sampai ari ni..soya tampin sapa lmbat.kol 6 setgh mmg sold out.bukan aku taknak tinggalkan untuk korang..tapi mmg time tu tgh giler nye orang datang rebut nak soya tampin....so korang kena cepat .kalau nak sms aku booking awal2...aku simpan kan.....kalau tak.....alamatnya..senyum je r dapat aku kasi....huhuhuhuhuh

so thanks kepada kwan2 yang menyokong kitorang dengan membeli soya tampin yang tak mencuba lagi..sila lar cuba..kalau tak rasa tak kocak2 wei dalam perut hahahahahah......

ok doakan kitorang geng2 soya tampin berjaya......sampai akhir ramadan ni insyallah kitorang niaga......doa2kan ok

babai.....asalmualaikom

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails