Monday, July 11, 2011

setiap detik

aku bersyukur sbb allh beri ko kepada aku untuk menemani hati aku ni...aku bahgia sgt dapt kenal ngan ko.aku tahu.aku bukan insan yang terbaik untuk ko..tapi insyallah aku cuba jadi apa yang kau nak..., ok syiera!!!!.(dengan otak ko yang gila2 2x 5 ngan aku ..eh ko lebey skit ea..). masa depan ni kita tidak tau apa akan kita hadapi.Dugaan demi dugaan kita akan hadapi. ..hanya doa saja bagi pembakar semangat untuk kita hadapi sume tu. aku harap lepas ni biar ko sorang je yang akan menemani aku hingga akhir hayat insyallah..ya alalh tolong panjang kan hubungan kami k. Kini aku dah jumpa kau qusyairah........ aku janji jaga ko baik2...aku cuba insyallah...kita doa banyak2 ok


p/s - feel gile taip sambil dgr lagu makbul ahahahahks

3 comments:

Nas Violet said...
This comment has been removed by the author.
SyieRa AreihsA said...

Waa....sy lobey skit ea awk..??jaat.....insyaALLAH dear..hope ALLAH dgr doa kite..AMINN.... luv u

ashiera said...

lov u toooo sayang

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails