Monday, June 13, 2011

Rindu dulu dulu

itu lar orang kata. "sabar wan.pelan2...kalau takpat skarang, esok lusa dpat lar tu.." aku ingat lagi kata2 tu ..tak silap aku 5 or 6 tahun lepas . masa tu aku kat skolah lagi....form 6..eheem22....aku igt masa tu nak men2 je suka2 ni...tapi bila skrang ni dah dpat pegang dah dapat main mata dah dapt gurau..rasa macam mmpi pun ada. mmpi yang bagi aku jgn lar dibangunkan. erm terima kasih allah sbb bagi aku ruang sedikit kat hati dia.n terima kasih kat dia iera..sbb bagi ruang dalam hati dia cerita untuk aku.thanks.

lama aku tunggu dia.lama aku perhatikan dia.. ada skali aku rasa macam takkn dapat dia je.rasa macam tak layak..tapi ntah ,aku pon jenis berserah kat kau ya allah..kalau ada jodoh tak kemana kan.kalu dah takda takkn kita nak mengamuk kan..semua manusia ada jalan cerita dia sendiri.

takper lar.ada masa ada cerita ada waktu semuanya akan menjadi satu......

pada satu hari nanti insyallah amin.... lov u dear ASHIERA

p/s - i lov u

2 comments:

SYieRa aSHieRa said...

org kate nk ke tengah2 lautan 2 memng sush n mustahil tapi sebnrnye its depent from our heart.. alhamdulillah...

Unknown said...

ermmmm insyallah.........kalu dah jodoh tak kemana

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails