Sunday, June 19, 2011

hidup renyai renyai


dulu aku pernah cakap...buat apa nak bende tu kalau takpat takpe....tapi bila aku igt balik masa zaman aku kanak2 dlu...waahhh takpat satu bende pon aku punya nangis giler2 huhuhuk....macam2 lar aku ni , lepas tu aku diam je(tanda protes).....tapi bila kenangkan balik zamn tu bese r ..budak2 mana tau apa2...biaukan je r....

tapi skrang ni aku mula rasa kematangan yang hadir.pelan2 dia mengajar aku.apa itu kesabaran, apa itu ketabahn, apa itu memhami. bender2 tu mula serap menyerap, aku sedar aku tak macam orang len. apa orang nak sume dapat..orang nak tu sume dapat..aku hanya mapu berharap.

bagaikan kanak kanak ada 10 sen tapi nak eskem 3 ringgit.....

amin...cuba korang faham...........

amin

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails