Sunday, April 24, 2011

mereka ada

kadang kadang aku tak rasa yang aku ni dah bahagia,...kadang2 tu aku tak rasa pon aku ni dah nikmati semuanya...lepas form 5 lepas form 6 ..berkapel erm macam2 lagi lar....ntah lar..bila aku tengok balik mama ngan abah aku...sedey sgt, sebak sgt.....sian kat diorang.bertungkus lumus sungguh diorang cari duit sebb nak suh aku berjaya.... aku sebak sgt bila teringat kudrat diorang. kadang2 aku tau diorang susah tada duit.tapi bila aku minta..ada je duit diorang...kadang2 sampai aku ase segan sgt2...segan giler. ntah lar.. mama ngan abah mmg segalanya bagi aku..tampa diorang..aku tak sampai kat sini....insyallah aku akan pastikan aku akan bahagiakan mereka dlu,aku akan senangkan hiduo diorang dulu.baru lah aku nak pkir kawen bagai ke nak happy kan hidup aku dahulu..... insyallah doakan lar aku.......

p/s - aku anak Sa'don dan anak Jamilah

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails