Thursday, April 7, 2011

aku rindu meja cikgu

aku ingat lagi masa tu,time kelas cikgu lim yok sam abes....aku ngan budak ni rasa happy sgt2 sbb..lepas tu rehat dahh..leh g makan nasi lemak@ubat tido ngan air lon chan eskem soda hahahaks.

......................................................................................

rindu gile aku time tu.igt lagi dak sepul ngan baju kemas dia.rambut sikat tepi.atas bibir ada peluh skit.dak wan lak asik gilo bayang ngan noradiah dio.dak perus lar muka blajar yo kan main tapi ntah boto ko tak study tu.hahah...dak paran lak macam salu lar.kadang2 lukih2 kadang aku tengok dia hilang.tengok2 dah kek tandas ntah buek apo ntah.Mail.... erm dio ni tak abih2 la ngan pangai dio tu nak usha dak pazana je hahahahah lopeh tu korek hidung..dak amer ermmm nak tiru sgt pangai dak muso..aaaaaaa lentok lar ko kat belakng sambil mata merah aaaaaaaaaaaaaa..dak muso lak..ko byangkan lar kalau amer dah lentok...apo laie.hahahahaks......

....................................................

pengalaman paling best,igt lagi masa tu cikgu aziz ajar kitorang karangan masa tu..dia tulis lar kat papan hitam pasal karangan .masa dia tulis tu membontotkan kitorang.dah tu masa dia tulis tu lak bontot dia guyang2 kan.sonok lak kitorang usha.so yang budak ni sengal lak...leh lak tepuk2 tangan ada yang petik2 jari .dak zana dah gelek2 sambil diri,ada yang nyanyi lagu "ya ali bi alibaba..ya ali bi ali............" .ada yang terjerit2 macam monyet uuttttttttttt(ala2 arab skit) yang paling best.dak malini ngan dak2 india pon paham.diorang leh join tepuk2 tangan hahahahaha..cikgu aziz pandang belakang je masing2 senyap acam tada apa yang berlaku.......giler r...cikgu aziz..ohh cikgu aziz........ntah sihat ke tak dia skrang.......harap2 dia sihat lar...aminnn

.....................................................

ermm aku rindu sangat masa skolah tu..macam macam memori aku nak citer tapi nnti lar..kita citer pelan2 ea.....sabau2...ea.ok aku chow dlu..nak g bersiram sat....ok daaaaaa asalamualaikom...

p/s - aku rasa dia akan rasa apa yang aku rasa

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails