Monday, March 21, 2011

Kita boleh turun gunung tu kalau kita nak.....


Wanita akan lebih mengenali wanita like lesbo or pengkid..n lelaki akan lebih memahmi lelaki like gay n pondan.bleh paham kenapa ramai wanita tertarik kepada wanita n lelaki tertarik kepada lelaki...disebbkan diorang lebih memahami..tapi plz....don't do the sonsang pangai haram ni.....

even ko kapel 10 tahun laki n wanita pon tidak akan dapat melawan apa yang mereka fahami pun

KAWAN yang susah senang bersama menangis bersama,dapor terbakar bersama,tak sahur bersama.kena tempik bersama kena maki bersama.minyak kereta habis bersama.kena mrah ngan awek bersama,pegi bukit jambul bersama n main tepung bersama.lepak wat keje bersama.duit tada bersama.

Dengan BERSAMA ini mmbuatkan jiwa kita bersatu,menjadi matang,membesar,dan akan mudah dfahami diantara kita walaupun sekelumit zarah.

aku tahu kau gumbira dalam menangis
aku tahu kau menangis dalam gumbira
aku tahu ko tersenyum walaupun ko tak sanggup
aku tahu ko cuba walaupun mustahil
aku tahu ko boleh tapi ko buat2 tak boleh
dan aku tahu ko KAWAN aku walaupun tidak bersama

Jgn dek kerana GUNUNG yang tinggi tu dijadikan alasan untuk kita tidak mahu turun ke bawah.Tinggi mmg tinggi.tapi ada caranya yag kita boleh turun.alasan tetap alasan

P/s
-biar mati cinta jgn mati kawan-

3 comments:

Chuu Muqhlis said...

ash., baru baru turun dari gunung ledang ni., XD

Unknown said...

sapa ni

Unknown said...

lar ko upenye

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails