Friday, March 25, 2011

aku sayang dia.....walaupon dia bega


dlu ko pernah tanya aku sayang ko ke tak..ko tau aku kan suka gurau..aku cakp lar sayang giler...tapi ko cakp aku tak ihklas..aku main.....aku tak penah main2 lar sayang ko..aku sies k.....(sentap)

lepas tu ada skali tu ko tanya aku.....
"kalau sayang jadi bintang b nak jadi apa?"jawab jgn tak jawab ea ahakas...
ermmmmm (sies)mungkin b akan jadi sailormoon hahahahahahah

satu hari tu aku ingat lagi..tu lar hari ko nak ajak aku jumpa...tapi sies masa tu aku bz..aku ada kerja banyak giler masa tu..aku tak tau nak cakap apa..aku leh cakap aku bz ..bz yang amat2...amat2 tau
lepas tu...ada satu hari tu ko ajak aku g tengok bola kat mamak...
arsenal lawan man kayu
sori lar syang..aku ada game futsal ari ni......tgh fight ni

satu hari ko bagitau aku..ada kawan lama aku add ko..ko tanya aku
leh accept tak kat mspace ni
aku cakap ermmmmmmmmmmm ikut lar
aku bukn ada hak nak halang2
aku kan sporting ngan ko(jeles ase nak bakr je mspace tu)

sebulan ko kenal kawan aku.ko bagitau aku ko nak g jumpa kawan aku tu,sbb ko kata dia ajak teman bli baju awek kawan aku tu....siot......aku tak kisah..g je r...jgn lebey2 sudah.....kan2

tapi masuk 2 minggu dah ni...ko msg n call aku pon tada......aku wat macam2, msg chat macam2 lar......ko tak reply pon.......ko kat mana ni

aku tak tahan...aku g umah ko...aku usha toi2..aku tanya ayah ko....mana ko...ayah ko kata tada.."dah semiggu dah dia tak duk sini"...aku tau ko ada kat dalm.sbb baju kegemaran ko ada tu tgh sidai...sampai hati bapak ko tipu aku...bapak ko mmg baik lar(sentap)
satu hari tgh jalan nak g bli kueh pau..aku nmpak ko ngan kawan aku tu...tgh dating lagi..waaaa baru aku tau..kenapa ko tak cari aku lagi dah...tak msg aku lagi....aku paham.....ko dah taknk aku...aku redha..msti ada sebb allh wat aku macam tu.....

satu hari bapak ko yang baik tu bagitau aku..ko eksiden kereta ngan bf baru ko tu masa g gnting highland..ko cedera parah..hati ko rosak...ko kena cari penderma hati..doktor kata hati sume dah habis stok kat malaysia ...dia dah cari sampai monggolia..tapi tada pon hati yang sesuai untuk ko......aku sedey sgt2 mengenangaka ko yang kesakitan

bopren baru ko ntah ke mana...aku tak tau..dah smingu ko kat hsptal..dia tak jenguk ko pon.......
ermmm doktor kata ko tak leh tahan lama kalau tiada penderma hati dalm masa 2 hari lagi.... aku sedey sgt.
then aku putuskan.aku akan jadi penderma hati tu..aku nak kau hidup..aku nak kau bahagia sampai bila2..aku tak sanggup tengok ko sakit terlantar kat wad tu..aku tak leh tengok ko macam tu......sayang plz bertahan........

tapi aku mintak maaf......aku pergi dahulu mninggalkan hati aku kepada kau...walupun aku dah tiada lagi di muka bumi ini...aku harap hati aku sentiasa menemani kau..walau kemana saja kau berada................
amin

p/s - aku sentiasa melhat ko

ashlaluna

6 comments:

SyieRa AreihsA said...

cantik tajuk..berharu dgn tajuk die..huh

Anonymous said...

sedihhhhhhhhhhhhh :(

SyieRa AreihsA said...

memng sad story..kesimpulannye cite ni kn3 mr ash,lau syg giler pn jgn sampai x kisah lgsg..huhu

ash areihsa said...

syiera - huhuhuhuh insyallah

ieka - tak mo sedey2 sgt2

Nesa Wazir said...

alorhh.sedihnye cite nih :(

ash areihsa said...

ermmmm toi ke ni sedey macam tak sedey je ni nesa

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails