Thursday, February 17, 2011

matahari tu suka pandang kita

huhu macam2 aku rasa ari ni.mungkin itulah yang dikatakan resam hidup.....

aku paham ngan apa yang terjadi.mungkin ada sebab2nya kan....ntah lar tak tau aku apa sebbnya...so far mmg aku pkir positif sgt2lar..malas nak pkir jauh2 ni..wat peneng kepala je....

so sekrang ni aku tgh pening ngan fyp aku skrang ni.Waaaaaaa aku dah dapat harga for printing 80percent item fyp aku.......campor2 sume dekat RM6oo keatas....giler banyak tak banyak huhuhuhu.....aduh poning kepalo haaa,mna lar aku nak tambah duit lebey ni,.harap2 ada lar keje2 baru ni...insyallah....allah ada...aku tau dia leh tolong aku...kan huhuhuhu.......

tapi takper...kalau ni la permulaan tapak aku sebgai designer....insyallah aku akan jadi seorang yang pro designer or art director huhuhuhu(bosau na impian tu)...takda hal la...bender2 kecik je ni..aku pernah wat besar darii fyp ni kot......(sedapkan hati)

so secara kesimpulannya..........aku doakan diri aku ngan korang sume ngan ma n abah aku ngan adik aku...

ya allah---tolong permudahkanlar kerja2 aku n korang..permudahkanlar hari2 aku dan korang.permudahkanlar jalan2 aku dan korang.dah berkatilah apa yang aku dan korang lakukan..amin........................


p/s - biar orang wat kita..kita jgn wat orang

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails