Thursday, February 10, 2011

aku sedar

korang pernah tak terpikir....kenapa kita perlu mati...kenapa kita tak leh hidup selama lamanya....mesti ada sebb allh wat macam tu kan....so korang pkir r sendiri..korang dah besar,bukan dak2 kecik lagi....lain lar kalau korang dak2 kecik...

Sebenarnya bukan apa..aku nak luahkan apa yang aku rasa 2 3 hari ni...... yang aku rasa macam neraka hahahahahahah

2 3 hari ni aku rasa mmg sakit mental fizikal raga jiwa dan bangsa sebb fyp(final year projek) ni...huhuhuks..........kalau nk ikutkan hati,....mmg nak fokus je kat fyp ni..tapi disebabkan kerja lain banyak nak kaver terpaksa lar aku kaver pelan2..rasa nak nagis pon ada ..rasa nak terjun bangunan pon ada..macam2 lar...tapi sabau je lar...nasib allah ada...aku banyak mintak tolong kat dia......... banyak..kuatkan hati aku....permudahkan kerja2 aku..permudahkan idea2 aku datang kat benak otak aku ni...........huhuhukkkkk

k lar nak tido korang doa2kan je r aku ea..........ma milo ais satu

p/s -idea dah tepu nak tulis

2 comments:

Fiera Kittenz said...

good luck babe!

Unknown said...

thanks kawan..........aku rindu sama korang.....exibition aku mari ea

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails