Monday, January 17, 2011

why people hard to say love




Urm.... aku tahu setiap dari life korang mesti ader someone special yang korang minat and suka kan...toi tak.toi lar...Macam aku lar kan,aku ader minat sorang gadis nie he he he he(jiwang la plak)tapi aku memang minat Dia nie,aku jumpa dier nie kat sekolah dulu 2006 pukul 7.30am.Aku ingat lagi,tu lar first time aku nampak dier n first time hati aku nie nak sangat kat dia,,,,Aku memang minat tengok dier neh.minat sangat2.tak tau ler naper.diantara member yang banyak tau r bender nie adalah lele,lele jer yang tau pasai semua tentang dier neh.dier orang pertama yang tau aku suka kat dia neh.sumer yang pertama r.stiap hari setiap saat aku rindukan dier,,,setiap hembusan nafas aku.alhamdulillah syukur kat allah amin,dapat gak aku jumpa dier balik n kawan kawan.he he he.urm sambung balik pasai dier neh,

DIA, aku shahrizal izuan minat dia sebab cara dier cakap,senyum senyum,pandang pandang,jeling jeling,atitude dier(prinsip dier r),and kadang kadang cara pergaulan dier, peh!!! aku terseksa r kalau aku tak luahkan perasaan aku kat dier,sakit jiwa beb,tapi.... aku takut kalau luahan aku tu buat kitorang renggang and renggang selamanya.demi allah aku taknak!!!!!taknak!!!Lagipon susah aku nak kenai dier susah beb,nak dapat dier neh,lagi lar susah..Sebab aku raser aku tak layak r dengan dier neh...die saper aku saper.Aku pengemis jer tahap aku neh,pengemis beb,kalau nak jadi kan dier pasangan aku.ai segan r,lagipon Dier pon ramai yang minat.orang tu lar ,nie lar,nun lar,nin lar nan lar,dah lar hebat hebat lak tu.arrr tidak...tak tahan dugaan allah beb,sabau sabau..walaupon kadang kadang aku sakit hati,sakit jiwa,aku still cuba buat macam beser,aku still hiborkan kawan kawan aku.mad gagak,sory mad he he he.walaupon masa tu perasaan aku gundah gulana macam lagu hujan tu (gundah) and dier sendiri pun tak penah prasan fell aku walaupon kadang kadang aku ader dekat sangat ngan dier.he he he he dah nasib aku,nak buat macam ner.er....aku still panggil gadis nie dengan gelaran DIA,sampai sekarang,sampai la nie,walaupon dier nie ader namer dier sendiri yang parents dier kasi,kan kan kan kan.wat per aku nak kasi tau kat korang,suka hati aku lar ha ha ha....ape ape pon biarlah ia menjadi rahsia aku selamanya.selamanya.

Biarlah aku n orang orang yang tahu saper DIA tu.........yang penting aku tau aku suka sangat kat dia.

tolong YA Allah Sekirenya ader jodoh diantara aku dan DIA aku harap biarlah ia datang dengan cara yang terbaik dan biarlah ia kekal sehingga ke dalam syurga ya allah.....AMIN korang pon doakan kan wei k selamat n asalamualaikom_________ash

p/s - pink tunggu ea

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails