Saturday, January 22, 2011

bila hati aku......warna biru





amin......alhmdulillah....

aku rasa tol lar cakap orang..tak sume yang kita nak.....senang2 je kita leh dapat......susah wei.....tapi kalau ada usaha untuk kita ubah sume tu....insyallah leh kita dapat....tapi ntah r..aku rasa..macam kali ni aku agak loser..... lar beb...huhuk nak batuk sat...huk huk huk

ntah r...aku faham diri aku siapa..aku kenal diri aku sapa...tapi kenapa aku still memaksa diri aku ini untuk lawan balik kefahaman itu dengan sengaja.......aku tak faham...aku still tak faham ngan diri aku ni......erm..mungkin jiwa aku...mungkin hati2 aku....biarlar..biarlar ia mengikut flow yang ditentukan olehnya....

tapi takpe..mungkin sesuatu itu terjadi msti ada sebabnya right...so disebabkan itu,aku rasa...mgkin ini dugaan yang perlu aku rasa....untuk daptkan benda yang susah tu......insyallah aku cuba....tapi aku tak mahu mengharap....dan aku tak mahu diharapkan..... aku serah kan semua kepada allah...aku tau apa yang dia tahu ttg aku....aku tahu sumenya yang allh wat..untuk kebaikkan aku....insyallah.......

p/s - aku paham..........biru susah nak mix ngan pink...tapi......

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails