Wednesday, December 22, 2010

coklat tu tak manis

aku mula sedar...bila kita salu mencari dan terus mencari...bende yang kita nak sumenya takkan kita puas.takkan kita dapat apa yang kita nak..betul2 nak...aku salu pkir dan salu tanya pada diri aku,"iwan kenapa ko macam ni wan...kenapa!!!...apa ko tak puas lagi ke wan...apa kau nak lagi..apa ni wan."....setiap mender tu ,aku kalau boleh nak n nak lagi yang terbaik..aku nak yang terbaik.aku tak penah puas dengan satu.aku tak tau nape.kenapa sume ni terdampar depan aku......what the hell lar ko wan (hahahahah)

tapi ntah lar....skrang aku sedar....sejak beberapa tahun nie....aku banyak sia siakan hidup aku dengan cerita cerita mengarut ....aku nak ubah skrip itu semua...aku nak bentuk cerita yang mempunyai isi....even aku sedar aku bukan yang terbaik..tapi insyallah aku cuba hasilkan cerita kali ini sumenye mengikut flow yang telah ditulis....olehnya......

biarlar ia penuh dengan pancaroba...insyallah tu sume cabaran bagi darah darah aku....kalau tak ari ni dia bagi kat kita..mungkin esok luse dia bagi kat anak cucu cicit kita.........aku akan redah percikan basah basah tu ,bak kata orang..alang2 dah basah...redah je hujan tu.........erm doakan aku ea kwan2.....amin...

p/s - bintang.....aku tunggu kau

1 comment:

Fiera Kittenz said...

<--- susah hati juge bila x jumpa ape yg kita nak

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails