Thursday, October 21, 2010

memori der nizam


aku ingat lagi first time kenal mamat ni
.....haha aku macam tak leh blah je ngan dia.bese r dia jb..johorian ni kan blagak skit,cakap besar jer....hahaha .
so nak dijadikan citer..ada satu hari tu aku ngan team grafik aku kena lawan futsal ngan team mamat ni...masa tu aku ngan mamat ni mmg tak ngam r..mmg macam poin nak gado je....tapi aku relaks...pro r.wat pe nak emo2...haha...then ada skali tu aku tengah bawak bola then bertembung ngan dia..
PAAAPPPP!!!
berdepek jatuh beb...laga dada der......
dia usha aku smacam je mamat nie..pas tu aku ingat nak angkat dia.tiba2
TAP!!!
tangan aku ditepis..tapi bukan mamt ni yang tepis..si ilyas...waa dak ilyas ni lak......dia bajet aku nak angin r ngan mamat ni..tapi tujuan aku nak tolong angkat dia jer..apa lar lu bro ilyas......langsi lar hahah..
tapi apa2 pun sejak aku duk bakti n salu gak r lepak ngan mat ni men pes sama2 sampai lar aju je menang tiap kali aku main(bese lar legend) hahaha.......
erm kenai ngan mamat ni mmg best dan banyak gak kenangan busuk dan dan wangi ngan dia nie.hahah
...weii der nanti kawen jgn lupa ajak aku der.........ingat tu beb




p/s - biar tidak berteman tapi biar berkawan

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails