Thursday, September 23, 2010

bila aku sedar ..aku mulai sendiri


videokeman mp3
You Are Not Alone – Michael Jackson Music Code

banyak yang cakap..kalau kita lagi jauh dari parent n hometown lagi banyak yang kita akan dapat belajar.adalak yang kata....belajar biar lar dekat2 kerja jauh2....huhuhks....ada lak yang kata wat pe belajar jauh2..sama jer..ish ntah mana satu lar yang toi.

tapi apa2 pun semuanya tetap ada kesan yang mendalam ke atas sume diri orang yang merasai nye sendiri...........ermmm event peneng ni salah satu bandar syurga kepada semua orang kat malaysia..ada yang kata kota meriah.ada yang kata kota nasi kandar,ada yang kata kota beli belah.n ada gak kata kota jeruk..huhu macam2 ler...tapi mmg toi sume tu......tapi tu sume berada dalam pikiran aku 3 tahun lepas....3 tahun lepas der...bukan tahun ni......bukan sekrang........

sekarang

series aku dah mulai membcnci tmpat ni......aku tak tau naper........I HATE PENENG

p/s - aku benci life kat peneng.......so alone n takda apa

after dah abes baca tekan pause lagu kat atas tu

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails