Saturday, August 21, 2010

segenap hatiku

bila aku sedar dan sendirian kadang kadang aku takut untuk menghadapi apa yag akan datang pada masa akan datang.tapi apakan daya aku tak mampu untuk mengetahui apa yana akan dihantui pada masa akan datang.......dan masa itu makin hampir makin hampir sgt.....dan ini mengingatkan aku masa lalu yang begitu hampir.....

p/s-aku cuba

Saat terindah saat bersamamu
Begitu lelapnya aku pun terbuai
Sebenarnya aku telah berharap
Ku kan memiliki dirimu selamanya

Segenap hatiku luluh dan tak
Mengiringi dukaku dan kehilangan dirimu
Sungguh ku tak mampu tuk mereda
Kepedihan hatiku untuk merelakan kepergianmu

Ingin ku yakini cinta takkan berakhir
Namun takdir menuliskan kita harus berakhir

Tak sanggup ku merelakan mu

Segenap hatiku luluh dan tak
Mengiringi dukaku dan kehilangan dirimu
Sungguh ku tak mampu tuk mereda
Kepedihan hatiku untuk merelakan kepergianmu

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails