Sunday, July 25, 2010

anak

smalam aku dapat satu call dari bapak aku"asalmualaikum"bapak aku memberi salam dengan nada yang lembut sekali,bukan lembut macam pondan ea..so aku jawab lar"walaikomsalam"sambil klik2 muka buku dalam pc aku....abah aku tanya sambil terbatuk batuk skit"kau ok tak kat sana.dah makan lom"tiba tiba aku rasa sebak lak..tak penah aku rasa sebak petang tu kalau bapak aku call aku.aku jawab cover2 skit macam nak nangis da"er ok je bah,tada apa lar....dah makan dan tadi makan bee hun goreng"muka aku senyum2 ayam je masa tu.then bapak aku tanya"ko duit ada tak.ptptn dah masuk ker."sambil terbatuk batuk skit lagi..aku pun jawab lar dengan nada dah ok skit dari sebak"dah bah dah masuk dah.....duit tu ada r skit.cukup r makan ngan nak bli barang2 skit,abah jgn risau lar.insyallah ok ni,kalau sesak insyallah iwan bagitau ea.

"erm ok lar abah tak bape sihat nie.mama ada kat rumah,abah kat opis,ko nanti kalau ada nak apa2..ko bagitau je lar kat mama ea takpun abaah ea"

"ye bah"sambil tunduk ke bawah

"ok asalmulaikom jaga diri"sambil terbatuk batuk skit lagi

"walaikomsalam bah,abah pun jaga diri"tekak aku dah rasa lain macam ,ase macam dah perit dah.....

sumpah beb bergenang air mata aku.bila abah aku bagitau aku dia tak sihat..apa lar truk sgt aku ni.abah aku yang tak sihat tu pun call aku sebab nak bagitau dia tak sihat..truk r aku ni..salah aku gak.suri abah.iwan janji akan jaga family lepas ni,iwan sayang sume family kita.iwan sayang sume bah........

p/s - korang jaga lar abah korang baik2

1 comment:

Youjie said...

baiklah huhuu....
tapi papa sy suke sibuk2 di mukabuku tak best gak la...ahaha

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails