Monday, May 31, 2010

teringat.............

hari hari yang mendatang ni...kadang2 aku rasa sunyi je...kadang2 aku rsa rindu2 je......especially kat my parents n my kawan...wa aku rindu sama korang bah........(cakap sabah sudah)erm tapi nak wat macam ne.kesibukkan yang melanda diri ini n kawan2 untuk mengharungi hari2 masa depan yang akn mendatang menyebabkan ruang2 yang hadir untuk kita bersama semakin kurang..insyallah..aku semakin merindui korang..mama abah lia......paran apit ferus soe ferus amal epi farit epi dc atie fiera mell ieka asiah nik erm sume ler.

aku harap....satu hari nanti n satu msa nanti..kita akan bersama dalam satu ruang yang sangat berwarna warni.......insyallah sebalum kita semua masih ada di muka bumi ini......jika takdir yang menentukan kita tidak berjumpa...sama2 lar kita mendoakan kebahagian di antara satu sama lain...............amin

p/s- aku rindu mau lepak bawah pokok ngan subaidah usm

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails