Friday, April 23, 2010

diam yang bicara

waaa dah nak akhir sem dah sgt2 merindui rakan2 lar lepas ni.......giler after ni aku sorang2 ler kat usm ni ,,erm sedeynya...........soe amal mad epi najib amar senol pejal ijat keyoi mie sham nizam n sume kawan2 laki aku,korang after ni jga diri baik2 keje besar2 jgn lupa aku kat usm ni.peh lepas ni alone ler aku huhuhu.katt awek2 lak ieka atie zatie fira nik jue sis dc ina lagi sapa ag shue, asiah erm ramai ag r tak terkatam korang pon after ni jaga r diri bebaik ea tak mo lar aku tengok merewang rewang kat kelab malam kat bukit bintang k...aku harap korang sume hepi n bahagia n dapat apa yang korang nak.............sahabat

tamatlah zaman usm
ku masih dihantui memori
setiap sem waktu yang gemilang
oh tuhanku, tak mahu pergi

alangkah indahnya dunia
bila kita semua tak akan membesar
alangkah indahnya dunia
bila kita semua akan bersama selamanya

tak lupa pelbagai peristiwa
waktu pergi kelas cik shamsu
ponteng keranaku macam tak biasa
oooooooo

alangkah indahnya dunia
bila kita semua tak akan membesar
alangkah indahnya dunia
bila kita semua akan bersama selama
alangkah indahnya dunia
bila kita semua tak akan membesar
alangkah indahnya dunia
bila kita semua akan bersama selamanya


kenang daku dalam doa mu

2 comments:

Daishie said...

waa.. lirik anda sgt cantik encek.. i will miss u all... sedih suda.. haharap smua bisa sucsess slalu.. kpd ash daia..jaga diri bek2 kat USM...final projek nt biaq malatup ok, rajin2 buat keja n bodek lect agar dpt sijil dekan... good luck encek..:)

Unknown said...

ye lar cik dc

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails