Sunday, March 7, 2010

ilhamku


...firstly mau kasi thank you to my lovely friends my bff my bambam friends my wee wee friends my sipak sipak friends n many lar...... ishe is..........mell(aka budak kici yang jahat).......sebab ko..gua dapat perform ini malam....huhu sgt happy...rasa macam mau kencing dalam seluar ari2 je,muah2 sama kau....... huhuhuhuh......h sombody yang best giler...jay......aku suka ko..ko sempoi.....kalau ko tak main gitar n tak support aku malam ni....aku komperm gigil2 terus nyanyi lagu tahun baru cina lak nanti..huhuhuhu.....nasib ko ada jay..so malam ni dapat ler kita perform lagu yang telah bertukar dari pada mulanya yang bertukar dan bertukar tukar tukar dan bertukar dari kau harus ada,then tukar kau ilham ku dan ditambah plak ngan lagu dan sebenarnya versi aku huhuhuhuhuh......so mmg best ini malam............ok da tu je mau cerita..nanti esok aku citer lagi ...banyak gambar mau up load ni huhuhuh...... ok thanks n night sume2


p/s - mell nape ko tak tapau makan2 kat hotel tu tadi aduhhhhh

2 comments:

.HujanRintik2 said...

qhahahahaha jht nuh abg ni. hehe kn da jadik aartess gtu. ahahaha

Unknown said...

huhuhuhuhu ko mmg best adik......muah sama2 ko

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails