Thursday, February 18, 2010

pelan2 kayuh bawak kereta

ari rabu semalam aku ditemani apit....akan membuat perjalanan amal g kl ...fokus utama nak usha tempat praktikal aku....so sambil usha2 sambil2 tu buatlar amal kat mid valley dan tempat2 yang sewaktu dengannya

so kitorang gerak dalam kul 1 petang..sebab bangun lambat..janji 10 pagi..tapi bese r janji melayu.masing2 bangun kul 11 hahahahahahaha,mmg jauh kitorang jalan pagi tu rasa macam terbang je.almaklom lar masing2 ngantuk lagi huhuhu....

ok ni cerita pertama........

Fokus utama....nak usha tempat praktikal aku..dalam kepala hotak aku ingat.salak selatan.siyes tu je yang aku ingat...then satu nama lagi..desa salak selatan...so aku dah mentions kat apit dah.....apit salak selatan..kita kena g usha kat tempat tu dlu...apit pun on.sebab dia kata dia tau area tu....aku pun ingat2 skit r...so aku pun trus g runner tempat tu dlu..dalam baper minit dari sungai besi,aku sampai kat salak selatan.tapi tempat pertama aku jumpa,KG BARU SALAK SELATAN.ok fine aku redah je ngan apit..usha dalam2 area kg baru tu...tak da gak.aku masuk dalam tu sume nye orang cina je ramai.aku suspek ni mesti dah kat negara cina ni.masuk simpang ni orang cina.masuk simpang tu orang cina gak...alam ak macam ne ni..aku tak nampak pun desa salak selatan..siot toi......so pas tu aku kuar dari perkampungan cina tu.sebab aku usha apek yang kat tepi jalan tu pakai tshirt pagoda tu asik usha aku je dari tadi sambil pegang parang potong daging pig2.


cerita kedua
then aku ngan apit g suah kat esso...usha minah kat esso tu...aku suspek komperm minah kat esso ni.orang sini..so msti dai dah keja kat esso ni dalam jangka masa 4 bulan kan.senan aku tengok dia muda lagi.macam baru habis sekolah......ok try tanya....kung kang kung kang..."ko tau wan dia jawab apa bila aku tanya desa salak selatan kat ner..dia jawab...tak pernah dngar bang....shit,harap je duk sini tapi tak tau"ermm aku suspek minah tu minah indon huhuhuh..siot toi,,,,,


cerita aser nak mampos

after tu aku ngan apit try usha lak kat area pekan salak selatan...usha tempat kat situ.....sampai kat situ aku usha kat ara taman permaisuri.takda gak...lepas tu usha pakcik gorang pisang...dia kata depan lagi..aku pun runner depan lagi ..dia kat lepas trafic light belok kri pas tu jgn puisng2 terus jer.............aku ikut beb...aku ikut.......pas tu bila dah follow tu.aku usha tengok jalan..lar macam kenal je jalan ni.ni area rumah lama awek aku ni(puan daia) so aku dah cam r jalan tu.tala payah r nak usha2 lagi......tapi yang masalah ea...aku still tak jumpa lagi desa tasik selatan tu....aduh macam ne nie....tiba2 lak nset berbunyi perus call suh dapat m.v(mid valley)
dia kata awek dia nak jumpa aku,,so aku pun runner ler umpa dia kat m.v.......nak ke m.v tu tak da hal sebab apit dah pakr takda hal dah....insyallah sampai la tu kot.......

cerita sakit hati
ok after dah jalan2 kat dalm m.v pas dah jumpa awek dia.pas dah tapau duit dia kat teppanyaki..dan muka dia huhuhuhuhuh......then leps tu aku pau lak dia lagi suh dia bawak aku g desa salak selatan.sebab tu tujuan aku.....dia pun on gak.dia bawak gak..g sana.huhu best..aku pun on gak..dah r kenayang then dapt duk belakang lak tu tido sat...dia bawak keta.huhuh..dia pun runner2,rupa2nya jalan yang sama gak...kat tempat pakcik goreng pisang tadi gak..so aku decide aku nak g usha kat skitar kedai2 ni,mana lar tau ada jumpa ke kedai tu....jalan nye jaln jalan nye jalan...siot tak jumpa gak........

so conclusions beliau...aku p cc internet cari alamat syarikat tersebut,,,,


cerita berdebar2
aku runner kedai internet tu masuk dalam ambik pc.then klik kat google....taip passion work...first time shiit tak pat.diakat internet error...aku suspek dia tak bayar ke untuk server wen syarikat nie....aduhhh..aku try skali lagi...tak leh gak....error........tiba2 aku nampak pages in malaysia..aku klik aku enter....dapat...aminnn.aku usah mana contact us..aku klis..pappppppppppppppp alamat dia


PASSION WORKS,
NO 2-0-2 JALAN 2A /146
DESA TASIK SELATAN(tasik selatan ea bukan salak selatan bodo.silake)
57000 SUNGAI BESI
KUALA LUMPUR

kesimpulan ash
siot........dugaan.dah tu aku p tempat tu takda lak syarikat tu......puas aku keliling area tasik seltan tu.takda gak...siot toi2.......then aku malas mau cari lagi.sebab dah kul bape dah tu.pas tu aku nak g usha balai seni lukis negara lagi......so macam ni lar...... after ni aku decide...aku nak terima je kat BERITA HARIAN tu......sakit.......


p/s - kalau ada sumr di ladang,boleh kita berjumpa lagi.......sumur tu apa beb.sampai sekrang aku tertanya tanya


Awet muda dan menarik.
Wajah anda kelihatan tua kurang menarik dan berminyak.
Amalkan ketiga-tiga cara di bawah.
1-Banyakkan ketenangan, berzikir dan sentiasa mengingati Allah.
2-Minum segelas air suam setiap pagi sebaik bangun tidur.
3-Makan sehelai daun pegaga segar setiap hari selama 40 hari.

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails