Thursday, February 11, 2010

mimpi mimpi malam kita



alhamdulillah.akhirnya cita2 aku nak study painting tercapai gak.ni lar hasrat aku yang sebenor benornya...aku nak sgt study catan ni..dari form 5 dlu.pas tu form 6 berharap lagi.sampai masuk first sem pon berharap tak pek lagi,sekrang dah fourth sem amin dapek gak aaaaaaaaaa......

mmg best gilo aku dapek belajor catan ni,macam2 aku dapat study,lec aku dah tentunya cik shahrul.so alhamdulillah lar,dia ni mmg master or sifu fine arts lar kat usm ni..cik shahrul ni dari apa yang aku tahu,dia mmg gempak dari segi drawing.terutamnaya dari segi figure or anatomi badan manusia.mmg gempak mamat ni.so sampai dia kata,dia boleh baca badan orang itu kalau orang tu nak tipu dia ke tak,huhu hebat lak ai(kipas2 kasi sejuk sama dia nye ketiak kipas2)

ok so dalam 3 minggu aku study catan ngan dia ni.aku dah start belajar macam nak guna kan warna high hingga ke warna warm.lepas tu macam ne nak guna ruang dalam painting.garisan.drawing then,macam ne nak guna warna gelap.apa fungsi2 warna tersebut.then saiz subjek yang kita nak lukis tu macam ne.then macam ne nak masukkkan mood feel kita dalam painting kita tu kan.peh mmg heaven kelas ni...mulo2 tu mmg susah r.tapi nasib maso cuti ari tu aku tak buek apo.asik melepak yo kek umah dak paran aka tdop tengok dio buek painting catan work dio..so dari situ dapek lar skit info mcm ni nak buek painting nia ha,,,lagipun dak pran tu mmg idola painting aku buek maso ni..cumo ntah bilo dio nak popular ....

so objektif aku nak sgt belajar fine art or catan ni.sobab ea, aku suka ngan foto.kawan aku penah cakap,"kalau nak gempak kat foto wan,ko msti gempak kat catan...baru impak dio smart gilo"so sojak tu aku mmg nak sangat belajar catan ni......so lepas i insyallah aku akan fell kan dia ngan foto2 aku ..insyallah....


p/s - kayuh biar pelan2

jerawat batu
Hilangkan jerawat batu dengan ambil sedikit beras, tumbuk hingga halus dan campurkan dengan sedikit air. Gunakan pada waktu hendak tidur, tiga kali seminggu.

2 comments:

Youjie said...

i love catan so MUCH!!!!!!!!!!!!
bile masuk silap course...minat tu tenggelam camtu jer....huhu

Unknown said...

yaaaa jom r lepak2 kat sutdio catan kalau mau

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails