Sunday, February 14, 2010

Aloha comings...........



aloha design
kalau korang ada idea nak design baju korang sendiri,then nak print kat atas baju.kitorang ada perkhidmatan tersebut.kalau korang tak reti design tapi nak buat baju macam awek sweet kat atas ni.korang leh tempah kat kitorang.kitorang akan cuba buat satu design seperti apa yang korang mahukan.tetapi hanya satu atau 2 colour dibenarkan dalam design tersebut.kerana itu adalah tema Aloha LESS ITS MORE...apa apa design boleh.so kalau korang ingin membuat tempahan korang boleh hubungi aku,dan rundingan bayaran hanya boleh dibuat kepada pembeli yang series berminat dengan seni dan faham dengan harga seni n series nak beli(bukan main2),sekiranya berminat sila contact aku

operation and design manager
ash@iwan
0149448723
email - ash_ie0@yahoo.com


p/s - doakan gua berjaya

model - yaya
status - ntah(nak ngurat,ngurat jer
no tepon - mintak sendiri

Mengharumkan bilik tidur
Ambil beberapa helai daun pandan wangi, ramas-ramas dan pintalkan. Letakkan ditempat yang sesuai dalam bilik tidur anda. Atau anda boleh juga letakkan beberapa limau kasturi yang di belah dua di tempat sesuai. Bilik tidur anda akan sentiasa harum dengan adanya daun pandan atau limau kasturi berkenaan.

6 comments:

sense of soe... said...

nak2!!!sy x reti design...leh kenal dgn designer die coz nk bincang2 dsign..bguslah prkhidmatan ni..susah nak cari leh tempah limit edition ni..yeah!!

Unknown said...

ya anda pelanggan pertama...salku pekerja ngan aku......kita boleh binvang kat bilik gelap dngan bom yang banyak ..mau tak shelaka hahahahahah

Youjie said...

hahaha...sumpah sempoi!
mahu buat sendiri design dan nak tanya harga bayaran...
Kalau dalam 20 helai dengan 1 warna berapa? 2 warna plak berapa? Tempoh dapat barang after hantar design n bayar berapa? Harga lagi banyak lagi murah ker sama jer?

Hamik ko...jawab yer i'm serius~

Unknown said...

ok kalao ko siyes nak bende leh bincang..aku nak tengok design dlu...kalau dalam 29 helai tu aku insyalaah jamin dalam sminggu atau 2 minggu...insyallah.pasal bayaran..call aku..kita bincang atau jumpa di aman2.untuk au tengok design...kalau ko tol2 siyes

DizzY AzZ said...

wei.. kau bila nk balik drp bercuti nih... apasal ko taruk gambar YAYA??! Baju ko apsal tak upload...

Bisness cam baiikk je..

Unknown said...

malam ni aku up load............yang cun2 tu aku tak pat up load ada kat pc aku kat peneng

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails