Monday, January 11, 2010

sampai kiamat


erm aku rasa dia ni lar ispirasi aku sejak dlu laie huhuhu....aku banyak ambik pandangan dio ni kalau aku ada problem ko apo ko.dio ni lar banyak kasi idea kat aku.macam aku nk belajar catan ni pun sebab aku tengok dia hari2 feel gila wat artwork dia.aku suka sgt ngan cara dia.dia mmg bes frenz aku sampai mati r event kalau sampai kiamat pun huhuh,sembang nak berbuah hahaha.so aku rasa aku mesti rasa apa yang dia rasa.sebab bagi aku dunia tampa art atau seni takkan sempurna bai,macam tu jugak r dgn grafik.macam trademark aku..korang dikelilingi seni huhuhu....kalau hanya tahu teknik macam bebudak grafik yang baru nak belajar.aku selamber ambik work diorang campak balik kat muka diorang je.work sume feel takda huhuhuhu cakap berbuah ag hahah....sumer orang boleh buat kan.anti jual buah kat sungai dua tu pun leh wat huhuhu.so pada work grafik aku or foto aku.aku banyak terapkan elemen2 art.aku try.aku try yang terbaik.kalau korang leh jadi best,takkan aku tak leh kan. paran tol tak..so aku harap kelas catan ni dapat wat aku fikir something yang fresh giler yang touching giler yang feel giler...yang leh wat orang nanges senyum tergelak, tak puas hati, marah geram,n apa2 pun.so doakan aku k..."NI IWAN R"

P/S - lepas wat statement nie,aku trus call daia aku ajak dia kawen huhuhuhuhu sambil makan meggie cap ayam

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails