Sunday, January 10, 2010

adik

erm akhirnya dapat gak aku jumpa ngan dak kocik nia ha kat usm..selamo ni aku usha dio dalam pesbok yor......bukan usha nak jadi skandal ea.cantik skit...aku jes usha nak kawan2 yo...aku tak kenal kot budak ni sapo.maso mulo2 tu. aku jes puji dio nye cap yo yang dak awek aku aka puan daia tu nak sgt2 ,so aku nampak dio lak pakai dalam pesbok tu.then tanyo r dio kek mano dio boli ,dio pun bagitau r kek mano. upo2 ea dio ni student usm gak.(aduh dah macam artikel sejarah darjah nam lak sia toi huhuhu).....then lopeh tu dah sampai kek usm aku pun ajak r dio jumpo poie makan kek subaidah dokek ngan skoll, so kek situ lar baru konal dio macam no.then upo2 ea dio konal dak amar senol.dan bermacam2 lagi kawan aku upo ea...aa ...dan dak ome dio konal gak.huh macam2 dio konal,

then sojak tu aku pun salu lar lepak ngan dio.g quensbay r lepak kek jamban r lepak kat kodai ah seng yang jual roti panas tu,lepak kek longkang r hahah macam2 lagi r.macam weekend smlam aku ngan dio g gurney,impian hati nak tengok avatar 3d kot.tapi apokan dayo,tiket sumo full.tah sapo yang dongkikan aku ngan dak mell pon tak tau sia toi lar macha tu,aku aser ni mesti geng2 khalel ni dongkikan aku nie.siot toi nye abas.....so aku ngan dak mell tengok r cito len....after habih tu kito boli bolah sat then lopeh tu aku pun balik nengok ajl kek khalel ,nasib bek yuna bekas ex sugar mummy aku monang hehe.then lopeh tu aku balik dak amal kawan yang aku sayang hantar huhu masih malll.n apo2 pon masih dik ko sudi kawan ngan abang yang songal2 ayam ni hahahahaha......yang ponting ko dah bosar dik.hahahaaaa

p/s - aku ingat tadi maso nak jalan ngan mell kat mcd tadi aku nampak satu nenek cino tu makan burger pospereti sambil golak tapi zip seluar tak tutup hahahaha...suri dik gua tak mo bagitau lu nanti lu tak lalu makan huhu

1 comment:

.HujanRintik2 said...

awk cantik la abg. kekekke

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails