Tuesday, December 15, 2009

kl malam ku

erm macam ni ari tu aku ingat nak g kl nak cari keje part time.tapi memandangkan aku tak samapi ahti tingggalkan daia keseorangan.aku balik ler lepas 2 hari stay kat sana ngan ferus.
malam aku lepak umah diorang tu(abang wan kuda) aku dah start boring,aku bagitau ferus ngan apit,jom r kuar beb..tak tahan aku duk dalam umah ni bosan2.tahap gaban r bosan dia.jom r kita lepak2 kat mana2 jaer.pas tu ferus mecadangkan bukit bintang,so aku setuju,tapi yang tak best nyer aku terpaksa mengambil apit nferus ulang alik 2 kali sebab nek moto.mula2 nak pinjam gak keta dak wan.tapi dak wan jauh sangat lak, kat bukit jalil.erm ntah berapa ratus kilometer r tu kan.so kitorang decide nek moto sudah.yang penting malam ni kitorang dapat melahu.he he he he he......
so masa sampai kat bb.tu macam2 le kiorang jalan.jalan kat lorong ni,lorong tu,erm bangunan ni lar bilik tu r.erm macam macam gak aku dapt belejar life kat kl selepas pukul 2 pagi he he he.then lastly masam nak balik tu akukontek nadwa tanya dia kat mana.upe2nyer dia kat kl gak n nak balik gak masa tu.so aku pon ajak r balik sama.......aku ngan perus pon tunggu r dia kat pudu then terus calo................ke tampin .waaaaaaa


p/s - kalau nak g kl lagi bawak duit banyak2 baru best he he he..mari habiskan duit ptptn

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails