Monday, November 2, 2009

pagi yang malam


sekarang ni......aku rasa......aku dah macam hidop kat amerika selatan.sebab sekarang ni kehidupan aku dah tak macam live aku yang normal....aku dah saspek meby aku mengidap tekanan mental tahap power rangers 5..tapi aku cuba lawan.sebab darah power rangers merah aku masih kuat.. macam ne ler aku nak menangani perkara ini.aku dah buntu dah ni.malam aku bagaikan siang,siang aku bagaikan malam.aku tak sanggupa rrrr jap2 r aku ada citer ni nak citer kat korang ni jap ea..... ni r keje aku kalau tak pat tido..asik kena citer je..kadang2 mama aku nak tido pon aku kena cuter2 kat dia, macam dalam citer bed time story tu he he he.mnaj gak mama aku.

erm macam ni..aku ingat ag masa tu tahun 1998.masa tu aku darjah 4.aku ngan bebudak aku faran afif ngan sapa lagi ek ramai r.tak ingat dah.... aku ngan bebudak ni seperti biasa r nak g tampin pekan ku yang kecik tapi padat ngan orang tahap babun..pada setiap sabtu.bese r kan.gangster so kena la turun town beb,,,main snoker main pool..main a...ops...tapi sebenarnya haram jadah aku tak tau main pon bender tu..gangster taik kucing la...masa pg tu aku cukup r aku dresing bese2 jer ngan rambut letak tanco setengah sampai bapak aku usha je aku dengan muka bengis beliau......sebab aku tale tenco beliau ....he he he.then baju merah petak ngan seluar pendek.pas tu minyak wangi adik aku yang dia dapat free kat mama aku gak....aku tibai pakai kat bdan aku,baru r wangi baru r ramai awek2 manis nak usha2 kat aku.he he he

so pas tu aku pon gerak r g jalan pelan2 ngan kawan2 aku ke bustop..so before bustop kitorang kena lalu kawasan kubor dlu....kubor cina lak tu..korang msti takut kan.komperm r..klagi2 awek aku dak desy ieka adaih sume r korang penakut...tapi kitorang dah bese kot.so takder ler takut sangat.....beser r aku superhero.mana leh takut... aku ngan watak smart giler pakai baju merah petak2 seluar slake pendek yang baru beli ari tu....he he he sian mama aku kena beli masa tu..ha ah aku mmg degil nak wat macam ne.mama aku tak aski.tapi aku nak gak.sebab aku aser kalau aku pakai seluar tu aku aser macam aku ni limp bizkit...meby darah bapak lebey,bak kata daia.he he he. aku jalan paling depan sekali.tak takut le katakan,lagipun aku nak sampia dlu kat bustop tu....
pas kitorang sampai bustop kitorang pon lepak r ngan muka berpeluh2 kat bustop sambil bual2 sex kosong yang kadang2 ada keluar gak bahasa melaka yang agak kasar.....tup2 bas sampai..kitorang kelam kabut..nak g nek bas....muka masing2 sangap je,,,,nak nek bas....pakcik driver bas tu angin je.....aku tengok dia..dah tu aku bagi lar nasihat kat kawan2 aku 'elek2 beb,pelan2".beser r watak superhero.mana leh kelam2 ni kan.........so masa naik tu aku usha ada 3 orang awek ngan sorang makcik tua yang sangat tak bes. dalam bas tusebab dia wat muka masam je.senyum r skit...awek 3 orang tu lak aku aser dalam umor form 4 kot..aku tengok muka matang jer..matang le sangat..aku semapat gak kenyit mata kat diorang...aku duduk belakang awek tu...awek pakai baju merah beb..memang cantik awek tu.....aku bau minyak wangi dia mak aiiii...sodap lak ai.,dia paki baju peh seksi giler beb..time tu r.aku elek jer... bila kawan2 aku cakap jgn gatai2 wan nanti kena lempang...aku balas balik.."shhhh aku tau r.nati jap ag aku belanja lar awek ni makan ke minum ke beli kopok rota ke.takpun pekena abc ke cendol ke kan...mesti cairnya ngan aku he he he..darah kasanova, aku tau r macam ne nak wat...tiba2 je adalak pakcik tak emsem datang mintak tambang bas kat aku ..ingat aku takder duit ke nak bayar 20 seb tu..potong stim r,aku raba kocek belakang aku sambil muka berkerut sebab kacau aku nak usha awek2 tu....aku raba2 dalam poket aku ,mana plak beg duit ultraman aku ni.aku usik poket depan lak.takde gak.aku usik poket kiri takde gak..manalak beg duit aku ni.aku usha pakcik tu dah macam nak lempang muka aku dah ni,siap tegor aku bila nak kasi duit tambang ni,,,,2 3 kali dia tanya siap jerit2 lak tu...sia toi pakcik ni...waaa aku dah cemas ni.macam ne ni weiii...pap!! nasib ler ngan tiba2 si paran menghulurkan duit 20sen n bayarkan tambang aku masa tu.kalau tak...........siot r.....malu siot.darah kasanova,tanco sebeban....duit takdak cilakak....


tolong aku..weii aku takpat tido ni.pas aku taip citer ni aku aser aku macam tak leh tido ag ni waaaaaaaaaaaaaaaaa tolong aku wei...macam ne ni.......tolong2.......n tadi rashid sibir call aku dia kata nak ambik cerita aku ni.....and dia nak wat iklan hari raya kat ghana..sempena hari raya ghana....yang 28..adios cilakak

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails