Friday, October 9, 2009

tunggu sekejap


akhirnya termeterai lah sudah dan dengan ini gua telah mengambil keputusan yang terbaik dengan menutup akaun myspace gua buat selama lamanya secara rasminya.....selamat tinggal mespace gua..beri tepukan r beb.....gua akan kenang jasa mu pada gua..tapi gua dah tak perlukan lu dah..lu jaga r diri lu baik2.jaga kg bek2.

bawah ni perbualan gua ngan tom nape gua nak tutup mespace...

  • gua--wei tom napeler ko kasi sume awek n ex2 aku kontek ngan aku....
  • tom--suri r bro gua pun tak tau.....tapi nape lu tutupnye akaun
  • gua--takder ape ler.gua mmg nak tutup akaun gua.la penuh ngan maksiat n meby nanti salah sangka kat orang.especially kat orang yang paling gua sayang.puan daia gua....sekalang dia tak caya ngan gua,sebab mespace lu r tom.
  • tom--owh suri r bro.gua pon tak tau.tapi takper gua harap lu bahagia n lepas ni lu jgn lak benci ngan gua.gua tau lu tak salah.biar diolang tau apa yang dalam hati lu tau bro.gua ucapkan time kasih daun keladi,esok2 kita jumpa lagi kat khalel.
  • gua--thanks tom gua pon sama nak kasi lu selangkap pantun jap kajang pak malau melingkau laut kajang hambar musafir di internet ni ha tom ko cipta satu space yang laki je sume takder ponpuan......k tom
  • tom--gua try bro.
  • gua--selamat tinggal tom pemilik mespace.
  • tom-- salamekom gua--walaikomsalam(islam upenyer dak tom ni)

perbualan gua ngan tom pemilik mespace kat warong tepi jalan kat tepi basten sungai nibong,masa tu tom nak gerak g kemboja sebab ada persidangan ngan ahli2 mespace untuk membentangkan projek macam mana nak membenteraskan gejala awek terdesak dedah sana sini dalam mespace...siol r...

so sekalang gua dah takda mespace gua bebas n pas ni gua hanya ada di blog ni saja 100percent gua kat sini.apa2 criter baru gua akan info kat dalam blog gua ni.to awek gua......
gua--asalamualaikom daia..gua mintak maaf ngan lu sgt beb.gua taknak hilang lu beb..gua sayang sgt2 ngan lu beb.sok gak gua hantar mama gua g merisik lu.......lu tunggu.beb....gua antar nga duit hantaran lagi.......

k kat korang sume....kenang gua dalam mespace mu.....(cilakak macam gay lak gua rasa)

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails