Monday, October 12, 2009

ku layan

ari ni gua agak tenang skit dari ari yang semalam2...gua tak tau nape.meby ada hikmah kot.meby sekarang gua dah kuat mematuhi tuntutan tuhan ,,,,alhamdulillah amin..

semalam petang gua g bukit jambul(bj) ngan mazhad aka mazad.....petang tu gua ingat nak g beli mouse sekali sambil teman mazad gi survey destop beliau, mouse gua ni nak kena sepak ngan gua...asik hall jer.nasib le gua masih ada naluri seorang ibu,masih tidak bertindak garang untuk mentala anak2nya di tahap setan gredd 5.so gua jes cabut bateri mosue gua sebab dia wireles so ada bateri..(nak kerek sebab mouse wireless he he)masa sampai kat bj tadi gua cadang nak keluar duit dlu,sebab duit dah kereng giler ni.cilakak je....maybank mengeluarkan kata kata kesat kat diri gua..dia tulis.system is out of service...macam siot je....gua g usha bank rakyat yang rakyat sgt tu...sama gak out of service....mana la tukang services dia ni....tak keje ker..bodo toi r..gua malas nak usha cimbank....mesti ramai orangnya.tapi dah takda cara lain,,gua terpaksa juga.....bapak r.ramai giler beratur masa tu...gua ngan mazad dah macam malas nak ambik dah..tapi gua kata elek r mazad nanti kalau aku takda mouse sapa nak wat keje takkan nak pakai tikus kat bilik air kita tu belaan makcik clearner yang tak semenggah tu kan kan.so mazhad malas nak layan kekeliruan beliau terhadap mana satu makcik cleaner yang tak semenggah tu..dia pon wat dekk je sambil usha minah2 bangla kat tepi kedai minyak gamat tu.

gua pon mula beratur ngan muka gua yang mmg taraf superhero ni.gua usha ada 2 3 orang depan gua ni nak ambik duit .minah philipina,suama isteri yang kawin muda, gua rasa lar then depan gua lak satu mamat brutal yang sangat smart giler dan ganas.pakai baju metal tahap ganas nye. siap ada tulis..hell cannot burn me...mesti beli kat gig hardcore ni.gua usha dia toi2,pakai tindik lak kat tengkuk pas tu ada lak tindik ag kat telinga dia ..ganasnye..kalah lembu pak ngah hamid gua kat jb nun haa.....gua mmg dah chuak dah ngan brader ganas ni..gua usha lagi dia.gua tengok dia dah macam menjeling gua sambil mendengus2 ..gua laser lar, kalau gua tahan siku dia pakai kepala gua.mau je kepala gua sampai trus kat melaka ni...untuk mengelakkan gua makin merasa cemas.gua wat dek n usha2 mazad kat belakang,cialakak dia pon dok usha awek indon kat situ....

tapi hati gua tak tenang,gua usha balik mamat ganas kat depan gua tu...gua tengok dah turn dia lak nak ambik duit....wa gua harap cepat2 r dia blah.gua tak tahan melihat keganasan di tubuh beliau di sana sini,ngan tatoo tengkorak tahap tahun 1965 dlu,,,,,guilerrr ganas..meluat gua tengok nok...

tapi ngan tiba2 gua dgr sayup2 lagu yuna.."dan sebenarnya ku mengharapkan...."dari mana bunyi lagu tersebut....gua usha awek vietnam kat belakang gua..dia padang gua lak..alar gua tau dia mmg nak pandang gua..nak usha gua r tu..belah r ,,gua sayang daia lar....(sompek tu ambik hati dak daia tu)pas tu tiba2 mamat ganass tu kelam kabut nak kuarkan somthing dari poket beliau...pap!! upe2nye bunyi lagu yuna tu dari nset dia.....cilakak..muka je ganas rock kapak hardcore....hati yuna beb....

pas gua abis kuar duit...gua bantai gelak kat tandas macam terencat ayam.........masa gua taip ni pon gua asik gelak je haaaaaaaaaaa ha ha ha.........

pasal bender ni pon gua dah bagi msg kat kumpulan metal dari zimbabwe selatan,,diorang mintak gua sugestkan mamat ganas tu sebagai artis single terbaru hardcore kat tempat diorang.....tapi kena tukar nama r...YUNAS he he he

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails