Friday, October 9, 2009

gua never walk alone


ari ni ari jumaat.....ari yang betoi2 gua rasa penat tahap gaban,,,,,gua tido koi 6 pagi tadi pas tu gua kena bangun dalam koi9 lebey tadi sebab ada meeting ngan group cina gua...bukan group kongsi gelap 64 ea..cantik skit.gua 37 ea ha ha ha.......cilakak je pagi tadi masa meeting ngan group cina gua ,,,diorang leh bantai cakap cina lak....nasib r gua paham skit.maleh gua nak layan lebey2 gua dengar je r diolang membebel bertekak nak buat tu nak buat ni..alar bender senang pon nak susahkan kepala hotak bodo toi....gua aser nak siku je solang2 nie.bagi diolang sedar sikit yang superhero ada dalam group diolang.....pas tu dalam stgh jam pas tu meting bodo tu pon abis...gua call soe suh ambik gua n g makan.nasib baik soe memang nak g makan dan melantak ngan gua...dalam 4 minti 6 saaat soe samapai.....pas tu soe bawak gua g tesco dan secara teraturnya gua ngan dia pg ler makan kat foodcourt tesco je....memang bapak giler r lapar dari malam tadi tak makan.....gua beli trus tale nasi ayam lemon kat situ...erm sebenarnya tak sedap pon tapi sebab dah lapar gua gagahkan tekak yang sedap haus ketandusan kelaparan ni,,,telan je nasi ayam lemon tu..siot jer penjual nasi ayam lemon .jual tak ihklas..jual r sedap2 bodo toi#^*^$#*&$%......pas tu gua ngan soe balik bilik gua ,pas tu g smayang sat.....then lepas abis smayang jumaat gua terus tertido dan terus tertido kat dalam bilik gua r takkan kat tepi jalan lak kan. sampai le puan daia aka awek gua misscall 2 n 3 kali dan menghnatar msg yang agak cemas kat gua mengatakan beliau kat hospital ngah sesak nafas.lu olang tau la kan gua dah la superhero.superhero mesti lar bertindak cepat.lagi2 for awek gua.....gua call le awek gua tu ngan mata masih mamai sangap nak tido dan agak cemas kerna awek gua beb kat ospital....upe2nyer dia kencing gua lagi, dia saja nak sound gua sebab entry gua yang baru ni agaka menarik perhatian sepasang mata yang sangat cantk milik beliau.....gua pon dgr apa yang dia nak sound gua..bla bla bla bla.....pas tu dia kata "call balik gua jap lagi,gua nak g seremban jap nak g jumpa kak long gua"....gua pon cakap ok lu jaga diri bebaik n gua sayang giler ngan lu daia"n trus pap zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz daaaaaaaaaa

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails