Tuesday, September 1, 2009

mesin basuh yang rosak

smalam aku ase macam berat hati je nak balik ke melaka,,,,,,,,,,,ntah r tak tau nape...tapi aku cakap kat kepala hotal aku ni..tak kira aku nak pulang juga.......nak jugak!..so sekarang aku dah pon sampai ke kampung halaman gua..iaitu TAMPIN he he he he...erm smalam aku tingalkan dak soe ngan dak atie n dc, pas ni si zati balik ok r tu..erm sminggu aku kat usm best gak.macam smalam aku ngan soe ngan atie ambik es teknik berfikir.waaaaa sakit kepala macam macam le yang berpusing pusing kat dalam kepala hotak aku.sedanagkan senang soalan je.jawapan je susah skit he hehe kan kan tie n soe.dah tu aku aser macam mesin basuh r petang smalam.rasa macam dah rosak nie.tu yang kena balik tu he he he(alasan)erm aku akan balik minggu depan pada ari isnin he he he best gile r .macam cuti sem je aku ase minggu nie..wwaaaaaaaa aku tak tau nape aku leh merepek macam nie.wei c ngan atie jaga soe ea.sebat je kalau degil..............dah r aku nak cow lu daaaaaaaaa

1 comment:

DeyaDotDot said...

hehehe. like this pix beb. nice view..

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails