Wednesday, July 29, 2009

sentiasa ada


aduhh kadang kadang benda yang lepas2 banyak membuat kita menjadi tidak keruan,banyak faktor yang akan membuat kita menjadi seseorang yang sangat kejam matang bodo pandai atau sebaliknya.tapi bagi aku sesuatu yang kejam tu kadang kadang adalah pengajaran kepada sapa sapa yang aser perbuatan mereka itu adalah lebih kejam dari ape yang kekejaman yang kita lakukan...ntah r....kadang2 ia boleh membuat kita matang,tapi tak semua yang paham.bayangkanlah kalau dalam satu saat tu kita kena jaga beribu ribu hati supaya semuanya tidak terluka.itu belum satu hari.belum satu tahun.......mmg kita buat pelbagai untuk menjaga hati orang tapi tak semua orang boleh menerima cara penjagaan kita...waaa nape ler kadang kadang kita tidak bleh menjadi begitu sempurna......tuhan permudahakan lah jalan jalan hidup aku..suri to sume ma abah,kawan kawan guru guru n my sayang...........
i 'm so sori

10 comments:

sense of soe... said...

aku maafkan...tp lain kali jgn guna pulau yg indah lg tau...aku nk hbiskan mse dgn pulau tau..
DGR NI...
Berakit-rakit ke pantai,di tiup ombak yang kencang..walau air mendatang..pulau yang indah ku bawa pulang...hehe..)

Unknown said...

aku maafkan kau gak..
tapi kalau membeli rakit biar rakit yang teguh
jgn dilanda ombak spuluh ribu kali patah
kerna tak kan hi,anak melayu melaka di dunia..
sekiranya tapak hang tuah masaih berkesan di bumi malaysia

Daishie said...

maafkan me jg soe..iewan..hehe

Unknown said...

yaa kami maafkan

sense of soe... said...

hmm?mcm dh raya la..)huhu

sense of soe... said...

akhir kata...walau semalam indah lukisan..aku mgerti kini lenyap..walau hati masih berbisa..ku pejam mata ku telan jua..

Unknown said...

ya soe...ko mmg sentiasa dapat

sense of soe... said...

biar aku je pergi...

sense of soe... said...

selamanya...

Unknown said...

ko nak p maner dan di mana

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails