Saturday, July 25, 2009

kadang kadang


waaa ari ni mmg penat kalau nak diiikutkan,tapi dalam penat penat tu aku ase sronok sgt,jalan2 bersama dc mad ieka soe n aku he he he g komtar g tengok wayang g umah ieka n ieka bawak2 jalan2 kat pekan air hitam..tak penah p woooo.salu ayer hitam kat jb penah r.sonok sgt.........ermm member aku yang len lak g grik waaa msti sonok gak tak terkata....aduh aku penat r nie..ak nak tdo jap r ea...sambil tu tengok citer kami jap he he he.daaaaaaaaaa n berita palin sedey ari nie....yasmin ahmad meninggalkan kita beb..alfatiha

3 comments:

INDRA QIRANA said...

al fatihah...hilang lagi permata seni negara

sense of soe... said...

alfatiha...kpd yasmin ahmad...(..

ash said...

alfatiha

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails