Sunday, June 21, 2009

petang yang renyai renyai


kadang2 aku teringat citer2 lama kan.walaupun dah luper tapi aku aserr macam smalam jer bender tu berlaku wa ha ha ha ha ha.erm smalam aku g tengok brazil men lawan ngan itali.peh mmg best r brazil men.monang dio...3 -0.tapi aku aser lagi cun kalau spain men.sakit brazil kena nanti.tapi smalam ngah2 tengok diorang men ngan tiba2 sebaq jer dada aku bila teringat peristiwa itu.ermmmm babai sob2 sekom tau

Setiap hariku tulis
Yang Ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan ... padamu....
Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Kepada tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jikaku tak padan denganmu
Tapi ku berjanji
Kau juita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maaf aku yang terlanjur merindu
Didalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku....

Menyanyi dan bisikkanlah sayang
Baiknya kau dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapatku lelapkan mata...
Mengkhayalkanmu, bermimpikanmu sepanjang malamku...



11 comments:

missue said...

x semua kenangan yg kita alami manis mcm gula..tp bnyk jugak yg pahit mcm biji langsat..

sense of soe... said...

walau pahit biji langsat namun masih ramai yg ingin makan langsat..tp manis gula kdg2 lebih merosak jiwa..trlebih gula diri merana..kerna sekali rasa..sukar dilupa...

missue said...

walaupun ramai yg ingin mkn lgsat..tp ramai yg x kan gigit biji lgsat sbb dorg tahu..sekali tergigit susah nak hilangkan rs pahitnye..ade msnye gula juga yg dicari sbb dia blh hilangkan rs pahit..

Unknown said...

erm walaupun ia pahit dan manis seperti empunyanya.tapi kadangkala..dan alangkah jika kita dapat marasa manis pahit,masam,masin dan pelbagai rasa lain dengan hanya melihat setitik iras wajahnya sahaja
amin

Unknown said...

aku suka ayat atie tu yang berbunyi

tp ramai yg x kan gigit biji lgsat sbb dorg tahu..sekali tergigit susah nak hilangkan rs pahitnye

peh memang best.masih kasi idea

Daishie said...

pic2 kmu sgt cantik..thats my wishlist photo...hehe...

Unknown said...

tima kasih dear dc....for the puji pujian

missue said...

hahaha..pic yg iwan edit mmg cantik...tp asai dlm keta je??haha

Unknown said...

erm tu je yang sempat ambik he he he he atie nie

Daishie said...

effect pic 2 mcm retro skit...spt ada rintik2 hujan di atasnya....nice~

Unknown said...

tu sbab nama dia petang yang renyai2

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails