Friday, May 22, 2009

aku ternganga waaaaaaaaaa!!

aku edit pic ni masa aku ngah melayan movie kat pc bos aku he he he.erm sejuk je mata aku bila edit pic nie.ermmmm aku pon kadang2 tak tau,napeler aku sayang sgt2 kat daia nie.hati aku nie dah tak leh blah dah kalau takder dia.macam ne ler lepas nie kau nak balik peneng adoiyai.kawan2 aku harapa kita dapat jumpa ler nanti ea kat usm kalau aku panjang umur k,salamekom kawan2

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails