Saturday, March 28, 2009

SaYoNarA kawaN kaWan



erm dah lamer dah aku tak update blog aku.ermmmm suri r aku takder idea n satu lagi aku takder masa nak layan2 blog nie.koje banyak.erm tapi alhamdulillah ler aku dah dapat abis sumer keje aku tu ngan siap dah sumer.amin.walaupun ader gak kadang2 keje aku tu aku tak gemar.tapi aku tak pandai,tapi aper2 pon aku cuba buat yang terbaik walau macam maner pon.,arhhhhhhhh lupakan jer ler kenangan manis dan pahit sem nie..he he he so aku ari isnin nie ader present lmt so aku harap korang doakan aku buat yang terbaik k.....amin..k adios kawan aku meby ari isnin ni takpon selasa nie aku dah balik ke kampung k...so korang plz ler jaga diri baik ieka mad soe atie dc zatie amal mazhad fiera jue nik keyoi ijat sis jaga diri..wei,aku harap sem depan kita jumpa lagi kalau panjang umur k......k daaaaaa salamekom n good morning

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails