Friday, March 13, 2009

duit duit duit make life so terencat kadang kadang



aku pon tak tau naper ler kadang kadang dunia ni kejam sangat.pasai duit kita lupa macam2,kita lupa segalanya.otak kita hanya ader focus kat situ jer.meby dan lumrah alam.money untuk digunakan dan manusia perlukan duit untuk hidup,,,,,,dan begitu la sebaliknya....erm ntah lar aku arap allah murahkanlah rezeki aku pada hari hari yang akan mendatang nie....aku boleh cari duit dengan senang jer ..boleh sekejap jer aku leh dapat dalam 5 6 ratus dalam satu hari...tak caye dak soe he he he..tapi skarang bukan time die..aku nak buat duit yang lagi penting kat dalam hidop aku dulu....duit untuk mam n abah aku yang aku blajar kat u ni...insyallah dengan duit diorang tu aku akan membahagiakan diorang membanggakan diorang,,,,,insyallah one day aku akan make a history n proud about ash n family..amin daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails