Thursday, February 19, 2009

aku muLAi BOsAn DenGan LiFe uSm.....




aku pun tak tau nape ler.2 3 minggu nie aku bosan jer ngan life aku kat sini.meby masing masing bzz kot,,tu yang aser sunyi tu..aku dah mula aser tekanan ngan life aku kat sini aku sakit ngan keje arca aku yang macam hape2 ntah..aser2 aku macam sampah dah sekarang nie.....aku mmg tensen r duk sini..dengan duit takda setan r lefe kat sini....aku tak kira aku mesti tenangkan kepala hotak aku nie dengan balik ker rumah minggu depan...aku tensen giler duk usm nie.......aku tak leh blah..setan.....aku tak tau nak cakap ape lagi.susah r study jauh2 nie..aser macam mnyesal pun ader kadang2 bila bljar jauh2 nie....kadang2 toi gak orang cakap..bljar dekat2 tapi biar keje jauh2..erm ntah r....kepala hotak aku sekrang nie dah ingat nak balik rumah ajer,,,sekrang nie aku study pon dah tak macam study grafik dah..aku aser macam study produk jer...patri tu patri nie lar.....buat dawai tu r biuat dawai nie r....arhhh setan r.aku harap aku dapat r bertahan ngan life yang setan kat peneng nie..aku tak sanggup nak stay lame2 kat peneng nie..kalau boleh tahun depan aku nak abis study kat sini....lagi cepat lagi bagus...takper2 lagi 2 tahun jer aku kat sini..aku tak kira aku nak anis kan jugak2 sisa2 life aku kat sini..aper yang terjadi lepas nie aku redah jer,,,,,setan rrrrrr,,,,suri aku tensen....

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails