Thursday, January 8, 2009

SaKIt



erm ari ari yang datang nie,bagi aku hari hari yang sedang mencabar kesabaran aku yang tahap siot nie....aku tahu aku saper..naper nak mesti desak desak aku.naper mesti nak arah arah aku...aku tahu ler aper aku buat,aku tahu.kalau aku nak buat aku buat jer.aku tak tanya banyak,sebab aku mesti buat walaumacam maner pon.tapi plz jgn desak desak aku jangan ugut ugut aku..aku tak suka..pernah ker aku tak buat kalau kau suruh.penah ker.takdekan..so kenapa mesti ugut aku kenpa mesti maki maki aku.aku tak penah maki kau mahupun cakap bodo..plz tu bukan jenis aku...aku takkan maki ko walaumacamner pon kau buat aku..aku bukan macam laki laki len ,suka maki pompuan......aku tahu aper aku buat....jgn la ugut aku jgn tenking2 aku..aku sakit

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails