Wednesday, January 21, 2009

hiba




"kini ku sepi,tak mau buang masa lagi mencari,dinding nya yang terlalu tinggi,aku cuma mahu tahu ape yang ader di sebelah,tak salah....tergesa gesa rasa gelisah kni pasrah"....erm ntah r aku kadang2 malas lak aku nak kapel2 ngan pompuan yang jenis tak paham nie,pompuan jenis ego tak bertempat...sume hipokrit,sumer meterialistik.boleh blah.tapi bagi aku kalau dah sayang,aper2 pon aku sanggup buat.walaupon kadang aku kena maki ngan kawan2 aku.tapi aku sabar aku tahan sebab aku nak kat dia,aku sayang kat dia,tapi dia tak penah nak hargai aku.series sedey giler sey.aku sedar saper aku..mungkin kadang kadang kita nie tak perfect untuk seseorang tu.meby dia nak yang macam tu.tapi kita jadi macam ni plak kan.aku paham.dah banyak aku kenai pompuan jenis macam nie.sumer jenis tak paham dan tak pandai menghargai,ego tak kenai tempat,tak pandai elak dengan kata putus.dalam kapel mesti diorang nak cakap bender tu sekali.events kadang2 kita sendiri tak penah rasa nak cakap bender tu.tapi diorang senang2 jer cakap putus,aper diorang nie,igt kita kapel nie main2.ingat kita kapel untuk 1 hari 2hari giler ker.........dah r..aku pon tak tau naper nak jadi macam nie....biar lar aku pon sakit sangat2.....aku tunggu kau sampai akhirat ...wei

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails