Tuesday, January 13, 2009

BiAR belaKang TidaK dItInGgAlkan



ermmmm bila aku duduk2 termenung jauh di tingkap bilik aku seorang diri nie sambil mengintai fenomena anak dara comey baru balik dari kuliah.erm bila difikirkan..hidup nie mesti tak bes kalau takder cerita masa masa lampau kan,alr masa masa sekolah ler,he he he,erm sonok ek kalau ingat zaman skolah2 dulu kan.kita pakai baju sekolah.kadang2 pakai baju melayu,gi sekolah pakai beg besar.pakai kasut all star he he h best sey.bli pensel warna merah tu banyak2.erm yang paling best kalau dapat bawak bekal makanan dari rumah rase macam nak cepat jer rehat kan,,tapi kadang dah bawak bekal, beli gak kat kantin he he he.erm sonok toi ingat maser tu.ntah bila ler ,kita dapat ulang maser maser tu balik ek.takkan kot..so sekarang aku cuba serap rase2 tu kat dalam life aku kat u nie...aku nak raser sangat sangat..sebab life kat u nie pon bukan lamer.meby setahun 2 jer lagi kan..aku harap life kat u nie aku taknak sia siakan ngan menyendiri beb..aku nak enjoy ngan kawan2 aku....jom weiiiii

No comments:

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails