Wednesday, December 31, 2008

kisah KieTA bErDUa..



aku aser dah...hubungan aku dah tak der kemana dah sekarang nie..ntah r,,,aku aser dah takde fell nak kapel2 sekarang nie.aser macam bangang jer.bodo jer.toyol2 jer.sampai biler ler aku dapat bertahan macam nie.sampai biler.takakn aku dah gila baru aku nak habis bertahan.sumer aku dah buat...sumer aku dah try.aku cuba happykan dia.tapi.mungkin......... ermmm ntah r,,aku tak berani nak cakap ler.sbab aku sayang dia lagi..jes aku aser..meby aku takder aper dah kot kat hati dier..peh sedey sey...ermmm ntah lar ko nie iewan....plz allh jgn biarkan aku trus termenung sampai mati......amin.....korang doa2kan lar aku ea..aku harap sangat bender nie setel..peneng kepala aku

2 comments:

Pakcu Sofi said...

sabar bro..cuba setel leklok..ada masalah,ada le penyelesaianya

Unknown said...

ok tq for advice kkk.ermm ntah r..aku tgh pikir jalan penyelesaian ler nie

korang rindukan cerita lama ash

Related Posts with Thumbnails